fredag 11. februar 2011

Vi river!

Da er huset vårt offisielt uten gulv. Med ca 150 trillebårlass med leire på gårdsplassen og to mannfolk, les mannen i huset og svigerfar, er offisielt stive og støle etter en lang dag med arbeid. Og dette er bare begynnelsen, men snart får de gleden av å bygge opp igjen i stedet for å rive ned :)





Vi skal ha vannbåren varme i gulvene, rør er bestilt opp, så blir det å legge det og isolasjon under de nye tregulvene som jeg tror kommer til å se sånn ut :)

Og jeg - jeg strikker og prøver å få tiden til å gå med to syke barn i hus... Skulle gjerne hjulpet til, men trøster meg med at det helt sikkert blir igjen noe arbeid til meg også...

2 kommentarer:

  1. Så spennende å restaurere hus da!
    Tor dette blir en ny favorittblogg gitt:p

    Noe annet enn min, som bare restaurer meg, men det er arbeid for flere skal jeg bare si deg:p

    GOG HELG!

    SvarSlett
  2. Hihi - det gjelder å ha gode støttespillere rundt seg både når man restaurerer seg selv og hus skal jeg si deg :)

    SvarSlett