søndag 1. mai 2011

I morgen kommer gravemaskina!

Ja, i morgen kommer altså gravemaskina for å grave "hull i bakken" som eldstemann sier - så i helga har vi flytta ut fra badet oppe og ned på vaskerommet - så nå sitter vi og dusjer i et gammel badekar, skal vite det er et vakkert syn ;) Fordelen er jo at det er veldig god plass der, så vi har fått på plass stellebord også :) Og med både dusj og do så skal dette gå veldig greit det :)


Ytterdøra har flytta et hakk inn, og dere ser jo hva som er igjen av do og garderobe. I skrivende stund hører jeg motorsagdur utenfor, så før kvelden er omme så er alt borte vekk og det er klart for NYTT!

Min kjære har pynta seg for anledningen ..... Men det var bare for fem minutter før vi dro i bursdagsselskap, han PLEIER ikke å ha skjorte og finbukse når han driver med slikt ;)


Ellers tror jeg at vi har blitt enige om fliser og baderomsinnredning - jeg gleder meg til å vise dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar